Известие

Collapse
No announcement yet.

как се тества дозатор - клапан на рейката

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    явно 150 коня си го има като проблем, но никой още не е сигурен от какво, и моята от 50 до кум 80 градуса температура започва да ги мени оборотите по същия начин и си мисля, че е от дюза ( едната ми прави доста големи корекци около 2), но ще изчакам още мнения. Ако е помпа ще е хубаво да се отстрани проблема преди да се е счупила и всичко по системата да стане в стружки..

    Comment


    • #17
      Колега, това не е Ауди.
      Помпата не пуска стружки към дюзите.
      1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

      Comment


      • #18
        Ако са дюзите ще има и дим при повече натискане и по- трудно палене.
        Аз мисля, че мойте са в нормите, но който разбира от това, може да се произнесе.

        Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

        Comment


        • #19
          Колега защо не отидеш при някой майстор да ти погледне нещата в детайли. Така ще падне хвърляне на боб. Няма как по 2 снимки да се каже точно къде ти е проблема. Най-лесния начин е да смениш даден компонент с работещ, но не всеки ще ти "уйдиса" на акъла да му вадиш чаркала от колата. Аз навремето така замалко да сменя регулатор, а като сложих моя на друга кола вървеше пушка.

          Пс Корекциите биват, нищо фрапиращо.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #20
            Защото не го намирах за проблем, нещо спешно и реших да попитам ако някой е решил същият "проблем". Или ако е нещо, често срещано.
            Мислих, че е от вихровите клапи, който премахнахме и почистване на колектор и егр.
            Нямаше промяна, а колектора и егр са заменени в сервиз на алфа 07/2013 и бяха е много добро състояние. Като егр е пертруб, а не бош.
            Тази седмица получих разпробити пластини за егр и го затапих преди два дни.
            Не бях тествал колата до днес.
            Още от първото палене, няма никакво клатене на обороти, както и след като загря.
            Не съм очаквал, че от това може да има такава промяна.
            А за ходенето е сервиз, точно където махах клапи ми казаха че е дозатора или помпа, но по вероятно дозатора.
            За това попитах за метод за неговата диагностика или почистване, обслужване.

            https://www.youtube.com/watch?v=uw6At6tqexM
            Last edited by flipz; d.m.y г., 20:18.
            Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

            Comment


            • #21
              Моята също клати оборотите, когато я запаля студена около 1,2 минути, но не му отдавам чак такова значение След като поработи 1,2 минутки всичко си идва на мястото. Карам я така една година горе долу и нищо не се е счупило.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Gogata Покажи съобщение
                В момента съм с бардал x-tec 5w30 c2, но не мисля, че има някво значение за проблема. Зимата беше чук и нямаше клатене на оборотите.
                Другата седмица ще я карам да видим какво ще излезе.
                Почистихме регулатора в ултразвукова ваничка. Няма никаква промяна.
                Към момента не се е появявала пак грешката и се чудя дали има смисъл да давам 300 лв за регулатор ако проблемът не се реши.
                Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
                ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
                ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

                Comment


                • #23
                  Затапен ли ти е ЕГР? Спрян?
                  При мен като са сменяли колектора са сложили ЕГР perturb. Мисля, че оригиналният е bosh. Вероятно не е работил коректно, макар чист и без грешка или заради изгорелите газове ми клатеше оборотите.
                  След като го затапих за 25лв вече изобщо не клати. Още на първото палене.
                  При мен може и да минават частично изгорели газове, защото пластините са с дупки.
                  Може пък това да е за добро да са частично ограничени. (макар да бъда заклеймен след малко)
                  Това не значи, че и при други е така.
                  Клапите махнахме и почистихме колектор, дросел меко гасене, маф.

                  Тук ги има същите пластини с 4 и 3 дупки.
                  Слагат се на входа и изхода на клапана.
                  https://www.alfaworkshop.co.uk/parts...GR_valve.shtml
                  На някой може да им клати и заради "качествен" ремап.
                  Last edited by flipz; d.m.y г., 22:24.
                  Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                  Comment


                  • #24
                    Заводски колата излиза с EGR - Pierburg.
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment


                    • #25
                      Егр-ът ти е затапен с планка с дупки защото ако няма дупки ще дава грешка ако не се спре софтуерно
                      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

                      Comment


                      • #26
                        Да знам за това .. за това и прибегнах към този вариант.
                        Първоначално публикувано от Alfa tuner Покажи съобщение
                        Егр-ът ти е затапен с планка с дупки защото ако няма дупки ще дава грешка ако не се спре софтуерно

                        Благодаря за информацията, беше ми наистина интересно.
                        Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                        Заводски колата излиза с EGR - Pierburg.
                        Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                        Comment


                        • #27
                          Виж за ЕГР не бях се сетил.
                          При теб след като го спряхте не клати на студен мотор, така ли?
                          Моята засега всичко си й стои -дпф, егр. Само клапите махнахме и чистихме колектора.
                          Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
                          ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
                          ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

                          Comment


                          • #28
                            След като му сложих пластините не клати, нито при студен, нито при загрял по светофарите.
                            В процеса на обслужване се надявах, че ще излезе от някъде този "проблем".
                            Махане на клапи, почистване, BDC добавка която си ползвам, горивен филтър и тн
                            Понеже съм чел в Autolusso, че с премахване на клапи спират и EGR и повечето хора отчитат по- добра работа и мощност, сравнение със само премахнати клапи (лаг в ниските - което е вярно). Поръчах от ebay комплекта .. сложих ги .. паля и радост за очите .. първо палене от 4 дни и не клати и така вече близо месец.
                            Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                            Comment


                            • #29
                              Моята ги клати само в диапазота от около 50 до 80 градуса.
                              Сложих чисто нов регулатор на бош, утре ще я видя дали ще ги клати когато я запаля и подкарам в процес на загряване. ЕГР-а ми е софтуерно изключен, не знам дали и как е затапван, нямам вихрови клапи и имам дпф .

                              Comment


                              • #30
                                Ще споделиш. Аз също имам DPF.
                                Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                                Comment

                                Working...
                                X